onsdag den 2. januar 2013

Onsdagens neglelak #32 - Neglestickers

Neglelakker brugt: Netto, Neglestickers med grafisk mønster
Jeg har i noget tid villet prøve neglestickers, men havde ikke rigtig fået mig taget sammen, men nu skulle det være. Derfor havde jeg købt disse fra Netto til 29,95 kr. med 20 stk i, men desværre mærkes den billige pris på resultatet og kvaliteten. Derfor kan jeg ikke just anbefale dem fra Netto, som jeg egentlig ikke tror er i butikkerne mere nu. De var svære at få til at blive på og blev ved med at lave bobler, føles ubehageligt og gik let i stykker. Der stod ellers, de skulle holde i 7 dage, men jeg tog dem bare af kort efter, at billederne er taget.
Men kønne ser de ud på billederne og konceptet er godt. Tror egentlig bare, at limen var for svag. Næste gang vil jeg prøve nogle til lidt dyrere penge.
Har I prøvet neglestickers, og hvad er jeres erfaringer?

8 kommentarer:

  1. Jeg har også haft prøvet dem, de faldt af næsten med det samme :)

    SvarSlet
  2. Du er virkelig sej til det med neglelak :)

    Det ser rigtig godt ud.

    Godt nytår!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-) Jeg øver mig også hver uge ;-)

      Godt nytår til dig også!

      Kh Christine

      Slet
  3. Jeg har ligenu en give-away igang på min blog som du måske vil finde interresant. Her er linket; http://fudjan.com/2013/01/give-away-3/ Kærligst, Fudjan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tip, jeg har meldt mig til :-)

      Kh Christine

      Slet

Har du noget på hjerte? Så skriv endelig en kommentar! ♥