søndag den 30. december 2012

Julens bedste gave og nytårshilsen

Jeg ville lige vise jer det billede, jeg også har delt på Instagram.
Nemlig det billede, jeg har taget af min Fiducia fra Kähler, som jeg fik af julegave af mine søde forældre. Jeg er så glad for den, og den pynter så fint på mit lille studieværelse. Hyggeligt. Her er den med hyacint, som jeg ikke kender farven på, perlesnor og levende lys.

Jeg fik nogle skønne ting til jul, som jeg rigtig gerne vil vise frem. Jeg er dog ikke hjemme disse dage grundet sygdom. Jeg var ved lægevagten i går morges, da jeg havde rigtig ondt i mit øre hele natten. Har fået mig en gang mellemørebetændelse og er nu på penicillin. Ikke så festligt, så jeg tvivler på, at min nytårsaften bliver så vild.

Ikke destro mindre vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt nytår!


Tusind tak for 2012
Vi ses i 2013 til et fantastisk år! 

4 kommentarer:

  1. Stager der ser ud som om de holder i hånd, bedre bliver det altså ikke :) Kan godt forstå, at du er glad for dem :)

    Træls med mellemøresbetændelse. Jeg kan stadigvæk huske hvor ondt det gør! Jeg havde det meget som barn!

    Håber du får en dejlig nytårsaften, på trods af ørepine! Og et godt nytår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre fra dig, Jenny :-)

      Ja, jeg er så lykkelig for dem, havde ønsket mig dem så længe.

      Det gør og har gjort så ondt, man skulle næsten ikke tro, at ens øre, kan give så mange problemer! Er totalt kvæstet, men mine forældre tager sig godt af mig, og vi får det bedste ud af aftenen.

      Jeg håber også, du får en fantastisk nytårsaften! :-) Godt nytår!

      Slet
  2. Hey! Så en af dine tegninger længere nede - utrolig smukke! Er det sådan at du har lyst til at tegne et header til mig? (ikke så detaljeret), hvis du er interreseret så smid en kommentar på min blog!

    http://bitches-in-black.blogspot.dk/

    SvarSlet

Har du noget på hjerte? Så skriv endelig en kommentar! ♥