onsdag den 28. november 2012

Onsdagens neglelak #27 - SUIT UP!


Neglelakker brugt: Depend, (Sort) // Art Deco, hvid, rød og sort // Netto, Glimmer // Gina Tricot, base coat
På fredag har vi årsfest på min skole med temaet Hollywood, og derfor skulle der være et suit på min ene negl! På Den anden hånd skulle de berømte ord af Barney Stinson fra serien How I Met Your Mother på - nemlig "SUIT UP!" Jeg håber på en sjov fest! Mine andre negle har fået to lag glitterlak på, som billederne slet ikke yder retfærdighed.
Jeg synes, de er ret Hollywood, hvad siger I?

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud. Jeg kan ikke selv lide at have neglelak på, men det ser så godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Er glad for, at du kan lide dem. Jeg har fået det sådan, at jeg næsten synes, det er ubehageligt IKKE at have neglelak på :-) Føler mine hænder er helt nøgne uden.

    Kh Christine

    SvarSlet
  3. Har lige delt dig på Facebook - du er for vild med det der neglekunst!! http://www.facebook.com/pages/Kreafreak/125768717503635?ref=ts&fref=ts

    Glade hilsner Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød! :-)
      Det gør mig rigtig glad.

      Masser af glade hilsner til dig også
      Christine

      Slet
  4. Hej!

    Du har vundet en lillebitte giveaway ovre hos mig:) Tillykke, kig over, og send mig din adresse:)

    Kat fra Søster Lystigblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kat.
      Jeg har set den, mange tak! :-)

      Christine

      Slet

Har du noget på hjerte? Så skriv endelig en kommentar! ♥