onsdag den 21. november 2012

Onsdagens neglelak #26 - Pomegranate

Neglelakker brugt: Netto, Pomegranate // Art Deco, sort // Gina Tricot, base coat
Jeg havde lyst til noget enkelt og lidt klassisk så der blev det denne røde, der skulle pryde mine negle denne uge med en enkelt sort streg på hver ringfinger for at pifte det lidt op. Den røde ser mere rød ud på billederne, end den egentlig er. Den har sådan lidt lyserød "glød" over sig, hvilket jeg godt kan lide, samt at den kun kostede en 20'er i Netto.

6 kommentarer:

  1. in love med din ring <3
    har en give away igang på min blog som du meget gerne må deltage i http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg har faktisk fundet den i en give away. Er så glad for den :-)
    Jeg tjekker den da lige ud!

    SvarSlet
  3. Fed detalje på neglelakken! :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
  4. Mange tak! :-)
    Jeg er med, tak for tip ;-)

    SvarSlet
  5. Fed detalje ;D
    og er vild med ringen! Hvor er den fed ;D

    Kig forbi min blog, hvis du har lyst til at deltage
    i min GIVE-AWAY om et smukt ur fra DYRBERG/KERN <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)

      Superfin give away - den må jeg da deltage i.

      Slet

Har du noget på hjerte? Så skriv endelig en kommentar! ♥